Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

February favourites

    Πραγματικά αγάπησα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα καθ' όλη τη διάρκεια του Φεβρουαρίου. Ήταν όλα τους εξαιρετικά και πολύ αποτελεσματικά.



    Ξεκινώντας από τα προϊόντα μακιγιάζ,μπορώ να πω ότι ο Φεβρουάριος ανήκει στην Golden Rose. Χρησιμοποίησα τα εξής:



Angled brush / Golden Rose
Λεπτό,με γωνιώδες σχήμα,ιδανικό για κοψίματα και το περίγραμμα του προσώπου. Πολύ μαλακό,πλένεται και δεν παθαίνει τίποτα. Το χρησιμοποιώ καθημερινά. Κοστίζει 7,50€


Velvet Matt lipstick / number 12 / Golden Rose
Η σειρά velvet Matt της Golden Rose είναι πλέον γνωστή και όχι άδικα. Υπάρχουν πολλές αποχρώσεις,έχουν βελούδινη υφή και μένουν σταθερά για 4-5 ώρες. Είναι από τα πιο ενυδατικά ματ κραγιόν που έχω δοκιμάσει. Το νούμερο 12 ένα ροζ-μοβ-καφέ χρώμα(δεν ξέρω πώς αλλιώς να το περιγράψω!)  είναι πολύ ευκολοφόρετο. Θα τα βρείτε από 5,50€-6,50€.








Silky Touch Matt Eyeshadow / 212 / Golden rose
Καταπληκτική σκιά! Ματ,απαλή καφέ απόχρωση,με πολύ καλή διάρκεια επίσης. Τη χρησιμοποίησα μόνη της,σε συνδυασμό με χρυσό και μπρονζέ,έκανα smokey μακιγιάζ με αυτή και ήταν άψογη. Και σε πολύ καλή τιμή επίσης,νομίζω γύρω στα 4,50€. 

Eye pencil / 08 teddy /Essence
Τελευταίο προϊόν μακιγιάζ αυτό το μολύβι ματιών από την essence. Καφέ-μπρονζέ απόχρωση,τονίζει το βλέμμα,χωρίς να είναι υπερβολικό. Μου άρεσε πάρα πολύ η διάρκειά του και ότι μπορούσες να το δουλέψεις εύκολα στα μάτια. 

Εξίσου καλά ήταν και τα προϊόντα περιποίησης που χρησιμοποίησα.

Blue Therapy Serum /Biotherm
Καταπληκτικό!!! Είδα διαφορά στη λάμψη και στις λεπτές γραμμές του προσώπου μέσα σε μια εβδομάδα!!!
Είναι ιδανικό για σκούρες κηλίδες και λεπτές γραμμές. Έχει λεπτόρρευστη,λαμπερή υφή και απορροφάται αμέσως. Θέλει λίγη ποσότητα. Χρησιμοποιείτε πρωί και βράδυ,αλλά εγώ το έβαλα μόνο το βράδυ και τα αποτελέσματά του είναι εξαιρετικά. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα!

Glycolic Foaming Cleanser / Mario Badescu
Καθαριστικό προσώπου με απολεπιστική δράση. Αντιμετωπίζει το θαμπό δέρμα με φραγμένους πόρους και σπυράκια. Δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα,αλλά τρεις φορές  την εβδομάδα. Είμαι πολύ ικανοποιημένη με τα αποτελέσματά του,τα σπυράκια έχουν μειωθεί πάρα πολύ. Το αγόρασα 24,00€ από το site του Glowbox. 

Μάσκα Ενυδάτωσης με φραγκόσυκο /Apivita
Κάνει ακριβώς ότι υπόσχεται!! Ενυδατώνει πολύ και αναζωογονεί. Έχει υφή βουτύρου,αφήνει το δέρμα εξαιρετικά απαλό. Από τις αγαπημένες μου μάσκες από τη σειρά της Apivita. 

To Sum Up
Όπως είδατε με βόλευαν πολύ τα προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα και θα συνεχίσω σίγουρα να τα χρησιμοποιώ. Γιατί όταν βρω κάτι που μου ταιριάζει και ταυτόχρονα έχει αποτέλεσμα,δύσκολα το αλλάζω. 

Until Next Month...

       Love you!!! 

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα όσα αγάπησες αυτό το μήνα! Τα κραγιόν της Golden Rose από την matte σειρά τα έχω ερωτευτεί στην κυριολεξία! Την συγκεκριμένη απόχρωση δεν την έχω, αλλά είμαι σίγουρη ότι γράφει υπέροχα! Το καθαριστικό από Badescu το βλέπω συνέχεια στο eshop του Glowbox, αλλά επειδή έχω ευαίσθητο δέρμα δεν το παίρνω απόφαση να το αγοράσω! Τώρα που άκουσα τη γνώμη σου το ανέβασα πολύ πιο ψηλά στην wish list μου! Φιλάκια πολλά, Άννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πολύ το καθαριστικό Μαρτίνα μου! Αυτό γράφει οτι είναι και για ευαίσθητα δέρματα,απλά να το χρησιμοποιούν 1-2 φορές την εβδομάδα.Εγώ το είχα δοκιμάσει πρώτα από το glowbox.Παντως δεν μου φαίνεται πολύ δυνατό.Δεν το βαζω καθε βράδυ όμως!!
      Πολλά φιλάκια Μαρτίνα μου!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. μολις ανακαλυψα το μπλογκ σου κι εγινα αμεσως μελος!!!!!!
    πολυ ενδιαφεροντα τα αγαπημενα σου, θελω πολυ να παρω το n16 απο τα velvet matte της golden rose -νομιζω μονο εγω εμεινα που δεν εχω παρει απο αυτα τα κραγιον χιχιχι-και επισης να δοκιμασω κατι απο mario badescu!
    πολλα φιλια
    'κατερινα for beautiful girls http://fbgblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε βρήκα Κατερίνα μου!!! Είναι όντως πολύ ωραία τα velvet matte!!! Αν τα δοκιμάσεις να μου πείς την γνώμη σου!!! Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. ta golden rose sugoura oxi!!! den tha ta vreis!!! Na ta dokimaseis loipon otan tha ertheis Ellada!!! love your blog!!!:):)

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!