Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Pantene 1 minute wonder ampoules

    Έχετε δοκιμάσει αυτές τις αμπούλες επανόρθωσης από την Pantene;




    Εγώ τις βρήκα σε ένα super market, σε προσφορά και αποφάσισα να τις δοκιμάσω!

     Την απλώνετε σε βρεγμένα μαλλιά,αμέσως μετά το λούσιμο χωρίς να τα στραγγίξετε και μετά από ένα λεπτό ξεβγάζετε.
 Είναι σε μορφή κρέμας και με το που θα την απλώσετε,τα μαλλιά γίνονται απίστευτα απαλά και ξεμπερδεύουν αμέσως!
 Δεν βαραίνει ιδιαίτερα τα μαλλιά,ακόμα και τα δικά μου που είναι πολύ σγουρά και δεν συμπαθούν τα υπερενυδατικά προϊόντα.Στα ίσια μαλλιά όμως θα είναι τέλεια!!

    Επίσης δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε πολύ ποσότητα. Εγώ στα δικά μου μαλλιά,χρησιμοποίησα την αμπούλα σε δυο δόσεις. Όταν τη χρησιμοποίησα ολόκληρη,ενυδάτωσε τέλεια τα μαλλιά μου αλλά έχασαν λίγο από τον όγκο τους όταν στέγνωσαν.

     Υπάρχει όμως ένα μειονέκτημα : μία αμπούλα των 15 ml κοστίζει 2.49 €.
Με λίγα παραπάνω χρήματα,παίρνετε μια ολόκληρη συσκευασία (150-200ml)  μάσκα μαλλιών. 

Επειδή όμως αυτή η αμπούλα είναι ιδιαίτερα ενισχυμένη και θεωρείται ως θεραπεία μαλλιών,μπορείτε να την χρησιμοποιείτε μόνο όταν νιώθετε ότι τα μαλλιά σας χρειάζονται extra περιποίηση.

    To sum up

Οι αμπούλες επανόρθωσης της Pantene είναι ένα πολύ καλό προϊόν. Δεν νομίζω να τις δοκιμάσετε και να μην σας αρέσουν. Νομίζω όμως ότι είναι λίγο ακριβές για την ποσότητα του προϊόντος που περιέχουν. 

   Εσείς τι λέτε;θα τις δοκιμάσετε;

Love you!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!