Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

December's Glowbox

   Σήμερα το πρωί έφτασε στην πόρτα μου το Glowbox Δεκεμβρίου!!

    Το κουτί περιέχει:

Make up setting spray Avon 125ml
Το έχω ήδη αυτό το προϊόν και μπορώ να πω οτι μου αρέσει πάρα πολύ!πραγματικά βοηθάει στο να κρατάει το μακιγιάζ για πολλές ώρες! Κοστίζει 16€ αυτή τη στιγμή όμως στη μπροσούρα της Avon είναι σε προσφορά στα 9,95€

Κρέμα απολέπισης της Apivita (ένα φακελάκι )

Bee radiant age defense illuminating cream 5ml
Και τα δυο καινούργια προϊόντα απο την apivita. Η κρέμα προλαμβάνει τις ρυτίδες και επαναφέρει τη λάμψη της επιδερμίδας. Η απολεπιστική κρέμα έχει κόκκους αμυγδάλου και διάφορα οξέα για λάμψη.   
 Δεν εχω δοκιμάσει κανένα από τα δύο μέχρι τώρα!!! Να λοιπόν που θα έχω την ευκαιρία!! Θα σας ενημερώσω μόλις εχω πιο ολοκληρωμένη άποψη!

Βερνίκι νυχιών με glitter Models Own
Είναι ένα άχρωμο βερνίκι νυχιών με διάφορα μεγέθη κόκκινων και χρυσών γκλιτερ μέσα. Μπορείτε να το βάλετε πάνω απο όποιο χρώμα θέλετε. Πολύ ωραίο για τις γιορτές!!

Molton Brown
Δύο προϊόντα των 30ml για τα μαλλιά αυτη τη φορά ένα σαμπουάν και ένα conditioner για όγκο! Δεν τα έχω δοκιμάσει,αλλά έχω δοκιμάσει τόσα Molton brown στο Glowbox και δεν νομίζω ότι αξίζουν τα χρήματα που κοστίζουν!

Kitsch
Τελευταίο προϊόν είναι ένα λαστιχάκι - βραχιόλι από Kitsch που μου αρέσει πάρα πολύ γιατί μου είχαν στείλει άλλο ένα πιο παλιά και θα τα κάνω σετ!!!

To Sum Up
Αυτό είναι το Glowbox Δεκεμβρίου! Από οτι είδα κάποιες κοπέλες είχαν διαφορετικά προϊόντα,με μικρές αποκλίσεις όμως! Νομίζω τα προϊόντα της Apivita και το spray της Avon υπάρχουν σε όλα τα κουτιά. 

Πώς σας φάνηκε; 
Νομίζω πως τα προϊόντα κάλυψαν την χρηματική αξία του κουτιού,αλλά δεν κάλυψαν τις προσδοκίες μας.Χριστούγεννα είναι,νομίζω περιμέναμε όλοι κάτι πιο "εντυπωσιακό"

Until next month...

Love you!!

4 σχόλια:

  1. Άννα μου, είχαμε ακριβώς τα ίδια εκτός από το hair tie... Το δικό μου είναι hair band σε χρυσό! Συμφωνώ σε όλα όσα είπες! Ένα κουτάκι που έβγαλε τα χρήματα που πληρώσαμε, πολύ καλές εταιρείες (είμαι φαν και της Molton Brown), όμως περιείχε πολλά δείγματα... Αυτό είναι το βασικό μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου. Επίσης, δεν υπήρχε το "εντυπωσιακό" στοιχείο όπως είπες και εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρτίνα μου!! Μετα απο μια φοβερη΄υπερκοπωση καταφερα να σου απαντησω!!! Να σου πω την αληθεια,χαιρομαι που συμφωνουμε!! Περιμενα κατι καλυτερο απο το κουτι του Δεκεμβριου!οχι οτι δεν ηταν καλες οι εταιρίες όπως είπες αλλά κατι ακόμα χρειαζόταν!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  2. με γεια σου Άννα μου! διαφέρουν λίγο τα πραγματάκια μας...
    να τα χαρείς όλα!
    καλές γιορτές από καρδιάς εύχομαι!

    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!