Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

November Favourites!!!

    Πάει και αυτός ο μήνας!!! Πραγματικά πέρασε τόσο γρήγορα, που δεν κατάλαβα πότε έφτασε στο τέλος του!! ( Νομίζω καλό είναι αυτό,έτσι δεν είναι;)

    Ας ξεκινήσουμε  όμως με τα προϊόντα που αγάπησα  και με βόλεψαν αυτό το μήνα.



*Μάσκα μαλλιών με ηλίανθο και μέλι για βαμμένα μαλλιά / Apivita

 Βοήθησε πολύ στο ''ξεμπέρδεμα'' των σγουρών μαλλιών μου ,ενυδάτωσε και βελτίωσε την υφή τους.Δεν τα ''βάρυνε'' καθόλου και βοήθησε να  σχηματιστούν ομοιόμορφες,ελαστικές μπούκλες.Θα την αγοράσω σίγουρα ξανά.


*Αφρός μαλλιών Creative Moulding Foam / Davines

Ότι άλλο και να δοκιμάσω,πάντα επιστρέφω σε αυτόν...Προσφέρει δυνατό κράτημα,χωρίς να τα σκληραίνει,δεν περιέχει αλκοόλ και έχει φοβερή διάρκεια. Προστατεύει από την υγρασία,τη θερμοκρασία στο styling και τις ακτίνες του ήλιου.Χαρίζει όγκο επίσης!!Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα αφρό μαλλιών;







*Aquasource  Cream- Gel Face Moisturizer / Biotherm

Όποτε νιώθω ότι το δέρμα μου χρειάζεται παραπάνω ενυδάτωση,χρησιμοποιώ αυτή την κρέμα-τζελ. Είναι ιδανική για  κανονικά-μεικτά δέρματα,απορροφάται εύκολα,δεν δημιουργεί σπυράκια ή άλλους ερεθισμούς και μέσα σε μία-δύο ημέρες το δέρμα έχει αξιοσημείωτη διαφορά.


*Green Clay Mask,Express Beauty / Apivita

Αγαπημένη μάσκα καθαρισμού με πράσινη άργιλο.Την απλώνετε σε καθαρό,νωπό πρόσωπο,την αφήνετε δέκα λεπτά και μόλις την ξεπλύνετε,το πρόσωπο έχει απαλλαγεί από το περιττό σμήγμα,είναι απαλό και λαμπερό.Επειδή όμως κάνει αρκετά βαθύ καθαρισμό,υπάρχει περίπτωση να εμφανίσετε κάποια σπυράκια μετά.Εγώ συνήθως απλώνω μια αντισηπτική λοσιόν μετά τη χρήση της μάσκας για να αποφύγω τυχόν ερεθισμούς.

*Royal Jelly Hand Cream / Avon

Από τις καλύτερες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει! Με πολύ συμπυκνωμένη σύνθεση,ενυδατώνει και επανορθώνει τα ξηρά χέρια από την πρώτη χρήση.Έχει λίγο λιπαρή υφή,είναι σαν αλοιφή και γι'αυτό την χρησιμοποιώ κυρίως το βράδυ.Απορροφάται σχετικά γρήγορα όμως και είναι πολύ αποτελεσματική.




*Lip Cream 01 beauti-FALL Red / Essence /  Hello Autumn 

Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η ''κρέμα χειλιών''! Πραγματικά έτσι ένιωθες..σαν να φορούσες κρέμα στα χείλη.
Μεταξένια υφή,ήμι-ματ αποτέλεσμα και το πιο ωραίο κόκκινο-κεραμιδί χρώμα.Αρκετά καλή διάρκεια επίσης.Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν θα το ξαναβρούμε!! Ανήκει στην φθινοπωρινή συλλογή της Essence και βρισκόταν στα καταστήματα κατά τη διάρκεια του Οκτώβρη - Νοέμβρη.

*Nail Polish by Liya, Collection Pure Reds / L'oreal Paris

Βερνίκι νυχιών σε σκούρο μπορντό χειμωνιάτικο χρώμα.Με τεχνολογία gel διαρκεί για μία εβδομάδα περίπου.Ανήκει στη συλλογή pure reds και η συγκεκριμένη απόχρωση θα σας ταιριάζει τέλεια,αν έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα.



Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα προιόντα για τον Νοέμβριο!

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά?

Tell me what you think!!

Until next month...


Love you!!!

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα όλα, Άννα μου!! Την μάσκα μαλλιών της Apivita την χρησιμοποιώ και εγώ αυτή την περίοδο και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Τρελάθηκα με το lip cream της Essence! Νομίζω το θέλω και εγώ! Θα το κοιτάξω σίγουρα όταν βγω για ψώνια! Τέλειο και το συγκεκριμένο βερνίκι της L' Oreal! Φοβερή απόχρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το lip cream μπορεί να είναι και το αγαπημένο μου από Essence!!! Να το ψάξεις! Οσο για τη μάσκα μαλλιών,πραγματικά πολύ καλή! Πολλά φιλάκια Μαρτίνα μου!!! Thanks!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφο post! υπέροχο το βερνίκι της L' Oreal! και λατρεμένo χρώμα το lip cream της essence!
    πολλά φιλιά!
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Άννα!
    Σε ευχαριστώ για την εγγραφή σου, σου εύχομαι και σένα καλή αρχή!!
    Χαίρομαι που βλέπω καλά λόγια για την μάσκα της Apivita γιατί θέλω να την κάνω δωράκι στην θεία μου!
    Φιλιά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γειά σου Ελενα!!! Και εγω΄σε ευχαριστω΄!!! η μασκουλα ναι,είναι φοβερη!!!! Να το παρεις το δωρακι σου!!!

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!