Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Νεράκια Καθαρισμού ή αλλιώς Micellar Waters

    Πριν από μερικές ημέρες,καθώς πίναμε καφεδάκι με τις φίλες μου,κάνοντας το απαραίτητο beauty talk,ήρθε η συζήτηση στα Νεράκια Καθαρισμού για το πρόσωπο.

    Κάποιες από εμάς τα χρησιμοποιούσαμε ήδη,κάποιες χρησιμοποιούσαν γαλάκτωμα και οι περισσότερες μαντιλάκια καθαρισμού. 

   Ξεκίνησα λοιπόν να εξηγώ τι ακριβώς είναι τα Micellar Waters.

   Τα προϊόντα αυτά μοιάζουν με νερό.
  Έχουν όμως στη σύσταση τους τα μόρια "micelles" που δεσμέυουν και αφαιρούν μακιγιάζ,σκόνη και ρύπους από το δέρμα.

   Το μόνο που χρειαζόμαστε επιπλέον είναι δίσκοι ντεμακιγιάζ. Το μακιγιάζ αφαιρείται εύκολα και χωρίς τρίψιμο.

   Αφαιρούν αποτελεσματικά τη μάσκαρα και την αδιάβροχη επίσης. Και το καλύτερο,δεν χρειάζονται ξέβγαλμα
    Τα Νεράκια που έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα είναι της Bioderma, της Garnier, και της Nivea. Νομίζω ότι όποιο και να διαλέξετε θα μείνετε ικανοποιημένοι.
    Όλα είναι πολύ καλά ,με το Sensibio της Bioderma να ξεχωρίζει,καθώς χρειάζεται λιγότερη ποσότητα για να αφαιρεθεί το μακιγιάζ σε σχέση με τα άλλα δύο.

  Εάν επρόκειτο να τα κατατάξω με σειρά προτίμησης,η σειρά θα ήταν η εξής :

    1.Bioderma
    2.Garnier
    3.Nivea



Αξίζει επίσης να αναφέρω και τις τιμές τους:

Bioderma
500 ml - 15,50 €
250 ml - 9,95 €
100ml - 5,00 €
Garnier
400 ml - 6, 49 €

Nivea
200 ml - 5, 69 €


    Εγώ όταν έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα μακιγιάζ και νιώθω ότι χρειάζομαι λίγο περισσότερο καθαρισμό,χρησιμοποιώ και τζέλ καθαρισμού μετά.

Πολλές φορές όμως,αφήνω τα νεράκια,χωρίς ξέβγαλμα και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα,ούτε σπυράκια,λιπαρότητα ή το αντίθετο ξηρότητα.

 Νομίζω ότι είναι ιδανικά για λιπαρά και ευαίσθητα δέρματα.


To Sum Up
Γενικά πιστεύω ότι τα νερά Micellaire είναι ο ιδανικότερος και γρηγορότερος τρόπος καθαρισμού, προσώπου και ματιών και όχι τα μαντιλάκια ,που ουσιαστικά "γδέρνουν"το δέρμα.

Νομίζω έπεισα και τις φίλες μου!!!

  Love you!!

4 σχόλια:

  1. Άννα μου, τα λατρεύω τε νεράκια καθαρισμού! Πραγματικά δεν ζω χωρίς αυτά. Είναι τα μόνα που δεν μου δημιουργούν σπυράκια, ακόμα και όταν δεν ξεπλύνω το πρόσωπό μου μετά! Πολύ ωραίο post!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πάρα πολύ Μαρτίνα ! Από το δικό μου σπίτι δεν λείπουν ποτέ!😃

      Διαγραφή
  2. Τα έχω κόψει τα μαντηλάκια τελείως εδώ και 2 χρόνια! Έχω δοκιμάσει και τα 3 νεράκια που αναφέρεις και το bioderma είναι και εμένα το αγαπημένο μου, αν και μου αρέσουν και τα άλλα 2! Επίσης να αναφέρω ότι το bioderma μπορείς να το βρεις σε online φαρμακεία πολύ πιο φθηνά! Πρόσφατα το αγόρασα κάτω από 9Ευρώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Eχεις απόλυτο δίκιο!!! Τα ξεχνάω τα online φαρμακεία καμιά φορά!!! Το πήρες σε πολύ καλή τιμή :)

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!