Τρίτη 10 Μαΐου 2016

Empties Part Two

    Το δεύτερο post με τις άδειες συσκευασίες είναι γεγονός!!! 
Να δούμε λοιπόν ποια προϊόντα είναι αυτά που τελείωσαν αυτή την περιόδο. 

Garnier Fructis Colored Hair
Σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά. Καθόλου δεν μου άρεσε. Βάραινε τα μαλλιά μου,δεν έστρωναν οι μπούκλες,με το ζόρι το τελείωσα. Δεν θα το ξανά προτιμήσω. 

Pantene Μάσκα εντατικής αναδόμησης 2 λεπτών. 
Τέλειο προϊόν για τα μαλλιά μου. Πραγματικά χρειαζόταν δυο λεπτά για να ενυδατώσει  και να ξεμπλέξει τα μαλλιά. Δεν βάραινε καθόλου. Σίγουρα θα το ξαναπάρω. 

Foltene Conditioning Cream
Κρέμα μαλλιών που δεν ξεβγάζεται. Την βρήκα σε ένα κουτί του Glowbox. Σαν κρέμα μαλλιων δεν μου αρεσε. Δεν κατάφερνε να ξεμπερδέψει και να ενυδατώσει τα μαλλιά μου. Θα μπορούσε όμως καποιος με πολύ ξηρά μαλλιά να τη χρησιμοποιήσει μετά την κανονική κρέμα μαλλιών ώς ένα leave in conditioner. Εγώ πάντως δεν θα τη ξαναπάρω.

Αφρός μαλλιών για σγουρά μαλλιά Vibrant Curls. 
Ο αγαπημένος μου!! Προσφέρει κράτημα στα μαλλιά,διαμορφώνει την μπουκλα και χρειαζεται λίγη ποσότητα. Εαν εχετε σγουρά μαλλιά σας τον προτείνω. 

Johnson's Baby Oil. 
Πιο κλασικό προϊόν δεν γίνεται! Όμως είναι τόσο ενυδατικό που με έσωσε το χειμώνα που το δέρμα μου ήταν πολύ ξηρό. 

Sanex Zero 0% Deodorant 
Εγώ μόνο αυτό χρησιμοποιώ. Σίγουρα δεν διαρκεί 48 ώρες όπως ισχυρίζεται όμως δεν έχει αλκοόλ,αλουμίνιο και parabens. Προστατεύει από την κακοσμία όλη μέρα. Εμένα αυτό μου αρκεί. 

Kitten Beauty Οφθαλμικές σταγόνες
Καθώς φοράω φακούς επαφής,τα μάτια μου είναι πολλές φορές αρκετά κουρασμένα και ξηρά. Αυτές οι σταγόνες περιέχουν υαλουρονικό οξύ που βοηθά στην ενυδάτωση του ματιού. Η συσκευασία περιέχει 20 αμπούλες που ξανακλείνουν. Κάθε αμπούλα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα σε μια μέρα. Είναι αρκετά καλές,εγώ θα συνεχίσω να τις χρησιμοποιώ. 

Sephora Make Up Remover Gel
Τζελ ντεμακιγιαζ για πρόσωπο,μάτια και χείλη. Μεγάλη συσκευασία,αφαιρούσε πραγματικα τα πάντα. Νομίζω όμως οτι χρειαζόταν αρκετή ποσότητα για να αφαιρέσει το μακιγιάζ,ειδικά των ματιών. 
Θα προτιμήσω τα νεράκια. 
Bioderma Νερό Καθαρισμού. 
Οτι και να πώ για αυτό το προϊόν είναι περιττό. Καθαρίζει τα πάντα και δεν ερεθίζει. Βρίσκεται συνέχεια στο μπάνιο μου. 

Organic Surge Refreshing Face Wash
Τζελ καθαρισμού για το πρόσωπο. Πολύ απαλό,ιδανικό για ευαίσθητα δέρματα. Φυτικό ουσιαστικά προϊόν. Δεν θα το ξαναπάρω όμως γιατί για κάποιο λόγο δεν αισθανόμουν οτι καθάριζε το δέρμα αποτελεσματικά. 

Sephora Face and Eye Masks. 
Μου αρέσουν πάρα πολύ αυτές οι μάσκες απο Sephora. Είναι υφασμάτινες και εφαρμόζουν τέλεια. Παίρνω διάφορες και καμια δεν με εχει απογοητεύσει. Η αγαπημένη μου όμως  είναι η rose mask για τα μάτια. Την αγοράζω όποτε πάω στα Sephora. Ενυδατώνει,ξεκουράζει και φωτίζει την περιοχή των ματιών. 

Clinique 7day Scrub Cream. 
Από τα πιο απαλά πίλινγκ προσώπου που έχω δοκιμάσει. Καθαρίζει τους πόρους και δεν τραυματίζει την επιδερμίδα. Θα το έπαιρνα ξανά σίγουρα. 

Ren Wake Wonderful Night Time Facial
Μάσκα νυχτός από τη Ren. Πάρα πολύ καλή για τη δίκη μου επιδερμίδα. Είχα ένα μικρό δείγμα που χρησιμοποίησα τρεις φορές και κάθε πρωί η επιδερμίδα ήταν ξεκούραστη,ενυδατωμένη,λαμπερή και απαλή. Θα αγόραζα σίγουρα το full size. 

Ren Satin Perfection BB cream
Να και ένα προϊόν απο Ren που δεν μου άρεσε. Δεν καλύπτει απολύτως τιποτα,μοιάζει με λοσιόν και μετά από λίγες ώρες μου βγαζει λιπαρότητα στο πρόσωπο. Δεν θα την προτιμήσω. 

Apivita Bee Radiant. 
Κρέμα προσώπου για λάμψη και ενυδάτωση. Δεν μου άρεσε. Γενικά δεν μου ταιριάζει η Apivita μόνο κάποιες μάσκες της και τον αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα χρησιμοποιώ. Αυτή η κρέμα δεν έκανε τίποτα στο πρόσωπο μου. 

La Roche Posay Pigmentclar Serum
Πραγματικά εάν έχετε προβλημα με πανάδες δοκιμάστε τη. Εγώ την έβαζα μονο το βράδυ,κατα τη διάρκεια του χειμώνα. Είναι εξαιρετική. Μέσα σε δυο βδομάδες βλέπεις διαφορά. Εάν συνεχίσεις να την χρησιμοποιείς θα εκπλαγείς ευχάριστα. 

Ren Max Moisture Concentrate 
Ενυδατικός ορός προσώπου της αγαπημένης μου Ren. Ενυδατώνει τέλεια   χωρίς να δημιουργεί λιπαρότητα. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η μυρωδιά του. 

P2 Ultra Matte Foundation. 
Το είχα πάρει από τη Γερμανία 5€ περίπου. Πολύ καλή βάση. Διαρκούσε πραγματικά όλη την ημέρα,ήταν ματ και το χρώμα του παρέμενε αναλλοίωτο καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. 

Avon Sparkly Citrus eau de toilette 
Αγαπημένο άρωμα από Avon. Είναι τόσο φρέσκο που είναι ιδανικό για κάθε μέρα ειδικά την άνοιξη και το καλοκαίρι. Θα το αγοράσω ξανά σίγουρα. 

To Sum Up
Αυτά ήταν τα empties μου!!!! Πείτε μου και εσείς εαν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτα!!!

               Until next time,
                                 Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!