Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

What's in my Easter Holiday bag?

    Το Πάσχα έφτασε!!! Έπεσε και Μάιο φέτος,οπότε είναι ευκαιρία να κανονίσουμε κάποιες εκδρομές και μίνι διακοπές.

    Επειδή λοιπόν αυτές τις ημέρες θέλω να χαλαρώσω και να κρατάω όσο το δυνατό γίνεται λιγότερα προϊόντα,αποφάσισα να παρω τα εξής (μετά από πολύ σκέψη!!:))



Travel Kit by Youth Lab
Περιέχει ένα καθαριστικό προσώπου στα 35ml,μια μάσκα προσώπου στα 20ml,μια κρέμα προσώπου 20ml και τη διάσημη CC κρέμα τους στα 20ml επισης. Όλα τα προϊόντα είναι για κανονικό προς ξηρό δέρμα. Είναι πολύ ωραίο πακέτο που περιέχει μια ολοκληρωμένη περιποίηση προσώπου για τις ημέρες που βρισκόμαστε μακριά από το σπίτι. 

Caudalie Divine oil
Σε συσκευασία των 15ml είναι ιδανικό για ταξίδια. Χρησιμοποιείται σε πρόσωπο,μαλλιά,σώμα και χέρια. Και έχει τέλειο άρωμα. Εγώ δεν χρειάζομαι κανένα άλλο προϊόν για την ενυδάτωση του σώματος!

Caudalie Shower Gel. 
Άλλο ένα προϊόν από caudalie για το ντους. Μυρίζει επίσης τέλεια,είναι απαλό και σε συσκευασία των 30ml. 

Apivita Cleansing Wipe with Chamomile
Μαντιλάκια καθαρισμού σε ξεχωριστή συσκευασία το καθένα. Τα παίρνω πάντα μαζι μου αφού αφαιρούν το μακιγιάζ και δεν πιάνουν χώρο. 

Biotherm Light Solaire Hydratant spf 30 
Εάν ο καιρός είναι καλός μπορεί να πάμε και στην παραλία. Ποτέ όμως χωρίς αντηλιακή προστασία. Αυτό το γαλάκτωμα είναι σε συσκευασία των 30ml και είναι ιδανικό για πρόσωπο και σώμα. Επίσης απορροφάται αμέσως. 

Lancôme Teint Miracle Foundation. 
Σε συσκευασία των 5ml,γιατί δεν μπορώ να κουβαλάω ολόκληρα μπουκάλια μαζί μου. Δίνει μέτρια,αλλά ομοιόμορφη κάλυψη και μια αίσθηση φρεσκάδας στο δέρμα. Με spf 15επίσης. 

Benefit They're Real mascara. 
Την αγαπώ,δεν πάω πουθενά χωρίς αυτη! Είναι απίστευτα σταθερή,χωρίς να είναι αδιάβροχη. Σε μίνι συσκευασία

Sephora Eye Shadow Pencil
Σκιά ματιών σε μολύβι. Απλώνεται εύκολα και έχει πολύ καλή διάρκεια. Εχω την απόχρωση 04 taupe. Ένα καφέ ανοιχτό χρώμα που ταιριάζει με όλα. 

Sephora Cream Lip Stains
Θα παρω δυο μαζί μου. Το 05 ένα φοβερό nude και το 03 ένα πιο έντονο φούξια - κερασί. Κρατάνε πάρα πολύ ώρα,δεν θα έχω στο μυαλό μου να τα ανανεώνω διαρκώς. 

Prada Candy
Αγαπημένο άρωμα,θα παρω μαζί μου ένα δείγμα των 1,5ml. 

To Sum up
Αυτά είναι τα προϊόντα που θα πάρω μαζί μου στις Πασχαλινές διακοπές. Αν και μπορεί να ρίξω κάτι παραπάνω στο νεσεσέρ την τελευταία στιγμή. :):)
Ελπίζω να περάσετε καλά ο,τι και εαν κάνετε!!! Και να θυμάστε :Happy girls are the prettiest!!!
                     Until next time,
                                Love you!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!