Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Skincode Revitalizing eye Contour Cream

    Σχεδόν ποτέ δεν αγοράζω την ίδια κρέμα ματιών δυο φορές. Πάντα δοκιμάζω μια καινούρια,καθώς πάντα ψάχνω να βρω μια καλύτερη και αποτελεσματικότερη. Η Revitalizing eye contour cream της Skincode από τη σειρά Essentials όμως αποτελεί την εξαίρεση.




    Μου τη σύστησε η φαρμακοποιός μου κάποια στιγμή που ένιωθα ότι τα μάτια μου ήταν αρκετά ταλαιπωρημένα.

    Από την πρώτη εβδομάδα χρήσης φάνηκε η διαφορά. Αρχικά προσέφερε φωτεινότητα στην περιοχή των ματιών, η χρήση κονσίλερ ελαχιστοποιήθηκε μέχρι που δεν ήταν πλέον απαραίτητη ειδικά το πρωί.

    Η ενυδάτωση αυξήθηκε σημαντικά και οι λεπτές γραμμές έγιναν πιο απαλές.
Μετά από δυο εβδομάδες χρήσης,τα μάτια δεν ήταν πλέον πρησμένα και κουρασμένα. Μαύρους κύκλους δεν έχω και έτσι δεν μπορώ να σας μιλήσω για αυτό.

    Τη Skincode τη βρίσκουμε στα φαρμακεία,είναι μια Ελβετική εταιρία της οποίας τα προϊόντα δεν περιέχουν parabens,άρωμα,ζωικά παράγωγα,ούτε γλουτένη και λακτόζη και φυσικά δεν είναι δοκιμασμένα σε ζώα.

    Προσφέρει δυο σειρές προϊόντων, τα Essentials που είναι η βασική σειρά τους και τα Exclusives για πιο ώριμες επιδερμίδες. 
   Αυτή η κρέμα ματιών είναι το πρώτο προϊόν της εταιρίας που δοκιμάζω και νομίζω ότι κοστίζει περίπου 31€,δεν θυμάμαι ακριβώς.


      To Sum Up
Πραγματικά έμεινα πολύ ικανοποιημένη από τη συγκεκριμένη κρέμα ματιών,πράγμα σπάνιο για εμένα!!Μου ταίριαξε απόλυτα,σίγουρα θα την αγοράσω ξανά και σίγουρα θα αναζητήσω και άλλα προϊόντα της εταιρίας. 
Πείτε μου εαν έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Skincode. 
                                               Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!