Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

Grape Face Scrub by Korres

         Τελικά από τις καινούργιες μάσκες του Κορρέ, νομίζω ότι αυτή που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι το απολεπιστικό προσώπου με σταφύλι.



                                                                 


   Το προϊόν υπόσχεται βαθιά απολέπιση,την οποία πραγματικά επιτυγχάνει. Η σύνθεσή του είναι κρεμώδες με έντονους κόκκους.

 Το χρησιμοποιούμε όπως οποιοδήποτε peeling προσώπου.
    Το απλώνουμε σε βρεγμένη επιδερμίδα,κάνοντας απαλό μασάζ όμως γιατί οι κόκκοι είναι αρκετά έντονοι και δεν θέλουμε να τραυματίσουμε την επιδερμίδα μας.
    Το προϊόν είναι ιδανικό για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες κατά τη γνώμη μου. Οι ευαίσθητες ίσως μπορούν να το χρησιμοποιήσουν με προσοχή και πολύ απαλές κινήσεις καθώς είναι αρκετά δυνατό.

    Μετά τη χρήση,η επιδερμίδα μου είναι απαλή,λαμπερή και το σημαντικότερο πολύ πιο καθαρή. Τα καταφέρνει αρκετά καλά με τα μαύρα στίγματα επίσης. Δεν τα αφαιρεί,τα καθαρίζει όμως αρκετά καλά. Εγώ τον ένα μήνα που το χρησιμοποιώ έχω παρατηρήσει μείωση των στιγμάτων. 

    Η τιμή του κυμαίνεται από 2,50€-2,80€.
 Στα διαδικτυακά φαρμακεία όμως μπορείτε να το βρείτε πιο οικονομικά. 

To sum up
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με το grape peeling του Κορρέ και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά. Ειδικά τώρα το καλοκαίρι,που η επιδερμίδα μου καθώς είμαι μεικτή-λιπαρή έχει ανάγκη από συχνότερο καθαρισμό.


             Until next time!!!
                                                  Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!