Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Propolis Mask By Apivita

    Πραγματικά κάνει θαύματα αυτή η μάσκα της Apivita στα δέρματα με ατέλειες!

    Μην περιμένετε ότι θα εξαφανίσει την ακμή σας,δεν ισχυρίζεται άλλωστε κάτι τέτοιο.  Η πρόπολη έχοντας αντιβακτηριδιακές ιδιότητες, καταπραΰνει σε αρκετό βαθμό αυτά τα έντονα,κόκκινα σπυράκια που πονάνε.
    Την απλώνουμε στο πρόσωπό μας,την αφήνουμε 15 - 20 λεπτά και την ξεπλένουμε. Αμέσως θα δείτε διαφορά στις κοκκινίλες και στους ερεθισμούς αλλά και τα σπυράκια φαίνονται λιγότερο "επιθετικά".  Η υφή της είναι λίγο παράξενη σα λάσπη,αλλά τα αποτελέσματά της πάρα πολύ καλά.
  
   Τη χρησιμοποιούμε δύο φορές τη εβδομάδα ειδικά τις περιόδους που η ακμή μας βρίσκεται σε έξαρση.

    To Sum Up
Η μάσκα με πρόπολη της Apivita είναι ένα υπέροχο προϊόν,φυτικό,σε καλή τιμή και το πιο σημαντικό,έχει αποτέλεσμα!!

Until next time...


  Love  you!!!

4 σχόλια:

  1. Θα τη δοκιμάσω οπωσδήποτε! Ήδη με το σαπούνι πρόπολης της apivita έχω δει απίστευτη αλλαγή στο δέρμα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω να δοκιμάσω την μάσκα με την πρόπολη και γενικά τα προϊόντα της apivita με πρόπολη αλλά προς το παρόν έχω μόνο τη μάσκα με θαλάσσια λεβάντα! :)

    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάσκα με τη θαλάσσια λεβαντα μου αρέσει και εμένα πάρα πολυ!!! Αλλά για περιόδους που η ακμή είναι σε έξαρση η πρόπολη είναι ιδανική!!!θα σου αρέσει!!:):)

      Διαγραφή

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!