Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Το Μυστικό Του Συζύγου της Λιάν Μοριάρτι

    Η Σεσίλια (γυναίκα του Τζον-Πολ και μητέρα τριών κοριτσιών) ανακαλύπτει ένα φάκελο στη σοφίτα της ο οποίος γράφει: "Να ανοιχτεί σε περίπτωση θανάτου μου".


   Αναγνωρίζοντας τον γραφικό χαρακτήρα του άντρα της,η Σεσίλια τον ανοίγει. Αυτό που θα ανακαλύψει όμως θα τη φέρει μπροστά από ένα τρομερό δίλημμα : να αποκαλύψει την αλήθεια και να καταστρέψει την οικογένειά της ή να συνεχίσει να ζει σαν να μη διάβασε ποτέ αυτό το φάκελο;

   Παράλληλα βλέπουμε και τις ζωές άλλων δυο γυναικών που περιπλέκονται με τη ζωή της Σεσίλια.

    Αυτό το βιβλίο μου άρεσε αρκετά. Μη νομίζετε οτι είναι ένα βιβλίο μυστηρίου,θα απογοητευτείτε. Δεν έχει αγωνία ή κάποιο μυστικό... Αμέσως καταλαβαίνουμε ποιο είναι "το μυστικό του συζύγου ".

    Δεν νομίζω όμως οτι η συγγραφέας είχε σκοπό να γράψει ένα βιβλίο μυστηρίου. Περισσότερο την ενδιαφέρει να περιγράψει την καθημερινότητα των ηρώων της,τι συμβαίνει στη ζωή τους,τι επιτρέπουν οι ίδιοι να συμβεί και τι θα μπορούσε να είχε συμβεί εάν είχαν πράξει αλλιώς ή εάν οι περιστάσεις ήταν διαφορετικές. 

     Πολύ ωραία η περιγραφή των ηρώων ·μπορείς άνετα φανταστείς την εμφάνισή τους αλλά και να καταλάβεις τον χαρακτήρα τους καθώς η συγγραφέας κάνει πολύ καλή δουλειά στο να περιγράφει τις πιο ενδόμυχες σκέψεις τους.  






To Sum Up
Γενικά το "Μυστικό του Συζύγου " της Λιάν Μοριάρτι είναι ένα βιβλίο που μου έκανε ευχάριστη παρέα. Δεν είναι από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει,μπορώ να πώ οτι το πρώτο μισό του με κούρασε λίγο αλλά το δεύτερο μισό πραγματικά το απόλαυσα. Είναι από τα βιβλία που ξεκίνησα να διαβάζω λίγο αδιάφορα αλλά μου κέντρισε το ενδιαφέρον σταδιακά. 
Είναι ένα λίγο παράξενο βιβλίο που πιστεύω ότι θα αρέσει ειδικά σε ηλικίες άνω των 25. 
    Εσείς το έχετε διαβάσει; Εάν ναι πείτε μου τη γνώμη σας!
Until Next Time...

Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!