Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

August Glowbox

            Σήμερα έφτασε το κουτί του Αυγούστου!!!
Τα προϊόντα που είχε μέσα ήταν τα εξής:




Σαμπουάν Foltene
Ιδανικό για όγκο και ενδυνάμωση της τρίχας. Είναι σε full size και δεν περιέχει parabens,sulfates,silicones και λοιπά. Θα ξεκινήσω να το χρησιμοποιώ αμέσως. 

Δείγμα conditioner Foltene
Μαλακτική μαλλιών για αναζωογόνηση με aloe Vera,jojoba oil και vitamin e. Περιέχει πολλά parabens επίσης. 

Deep cleansing face mask Anatomicals
Καθαριστική μάσκα σε συσκευασία των 15ml. Δεν την έχω δοκιμάσει,η προηγούμενη με τη σοκολάτα δεν με εντυπωσίασε. Θα τη δοκιμάσω και ελπίζω να είναι αποτελεσματική. 

Body milk Dione fresh Line 60ml. 
Νομίζω οτι τα body milk της fresh line είναι από τα καλύτερα,ενυδατώνουν και το άρωμά τους διαρκεί πολύ. Είχα δοκιμάσει τη Διώνη και μου αρέσει πολύ. 

Micellar Water La Roche posay 
Νερό καθαρισμού και ντεμακιγιάζ σε συσκευασία των 50ml. Μου αρέσουν πολύ τα νερά καθαρισμού. Το συγκεκριμένο δεν το έχω δοκιμάσει, οπότε να η ευκαιρία. 

Ενυδατικό σέρουμ Apivita 
Σέρουμ προσώπου σε συσκευασία των 5ml. Δεν το έχω δοκιμάσει. Έχω δοκιμάσει μόνο αυτό για λάμψη. Μπαίνει και αυτό στη σειρά λοιπόν. 

Aquavita BB cream Apivita
Δυο δείγματα των 2ml της διάσημης κρέμας της Apivita,ένα στη light και ένα στη medium απόχρωση. Εχω δοκιμάσει την Aquavita αλλά όχι την εκδοχή με το χρώμα. Θα τα δοκιμάσω και τα δυο δείγματα. 

To sum up
Αυτό ήταν το Glowbox Αυγούστου. Σε γενικές γραμμές μου άρεσε. Αξιόλογες εταιρίες και νέα προϊόντα. Θα ήθελα ίσως να είχε και κάποιο προϊόν μακιγιάζ,αλλά γενικά με άφησε ικανοποιημένη αυτό το κουτί. 
Εσάς σας άρεσε; Έχετε δοκιμάσει τα προϊόντα;;

       Until next time
     

                                               Love you!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!