Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

October favourites

    Πραγματικά αγάπησα όλα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτό το μήνα! Πάμε να δούμε λοιπόν ποια ήταν:

Body Cream Caribbean Vanilla της Perlier

     Ενυδατική κρέμα σώματος με  άρωμα βανίλιας,απορροφάται εύκολα χωρίς να είναι καθόλου λιπαρή. Νομίζω θα με συντροφεύει για όλο τον χειμώνα!

Lip Balm Never Lose Your Cherry της Anatomicals

    Υπήρχε σε ένα κουτί του Glowbox και πραγματικά το λάτρεψα!πολύ καλή ενυδάτωση των χειλιών,με γεύση κεράσι! Ένα άχρωμο balm που μου φτιάχνει τη διάθεση με την τρομερή συσκευασία του!

Compact Powder Mineral της La Roche Posay

    Πούδρα προσώπου με δείκτη προστασίας 25 και κάλυψη μέικ απ. Εγώ την έχω πάντα στην τσάντα μου,για το απαραίτητο ρετούς κατά τη διάρκεια της ημέρας. 

BB Eye Cream Hydra Life του Dior

    Κρέμα ματιών με χρώμα. Φωτίζει πολύ ωραία την περιοχή των ματιών και είναι αρκετά καλυπτική. Μπορείτε να την φορέσετε μόνη της ή πάνω από μια άλλη ενυδατική ματιών,ανάλογα με τις ανάγκες σας. 

Fit Me Concealer της Maybelline 

    Αρκετά καλό και οικονομικό κονσίλερ. Καλύπτει καλά διάφορες ατέλειες,δίνει φως και δεν "κάθεται "στις λεπτές γραμμές του προσώπου. 

Lip Balm Crayon της Clarins

    Απαλό κραγιόν-μπάλμ σε μορφή μολυβιού. Εγώ έχω την απόχρωση 05 Delicious Plum. Είναι ένα πολύ ωραίο διάφανο δαμασκηνί χρώμα,ιδανικό για το πρωί. 

    Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο από όλα αυτό το μήνα ! 
Εσείς;  ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα Οκτώβριο?

Until next month...


Love you!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I'm interested in chatting!!!Feel free to comment!!!!